Personaaltreener kui kehalise aktiivsuse olulisuse levitaja

Inimesed muutuvad üha teadlikumaks tervise ja treeningute teemal. Esikohale seatakse treeningud ning tervislik toitumine. Tihti jäävad need teadmised liialt pinnapealseteks. Personaaltreener on just see, kes neid vajalikke teadmisi saab jagada ning nende olulisust inimestele selgitada.

Kehalise aktiivsuse olulisus

Personaaltreener peaks omandatud teadmiste juures teadma ning oskama klientidele selle olulisust selgitada. Tervise säilitamiseks on oluline meil kõigil tegeleda mõõduka kehalise aktiivsusega. See hõlmab nii aeroobse, mõõduka intensiivsusega  kui lihasjõudu ning vastupidavust arendavaid tegevusi. Nende läbi on võimalik parandada oma kehalist vormi, vältida kaalutõusu ja ühtlasi vähendada haiguste riski. Olgu sinu kliendiks eakam või noorem inimene, regulaarne treening on oluline kõigile.

Kehalise aktiivsuse kasulikkuse selgitamine kliendile

Tõesti ei ole kõigest kehalise aktiivsusega tegelemine imeravim ega peata vanaemise protsessi. Sellegipoolest vähendab regulaarne liikumine istuvast eluviisist tingitud muutusi ning pikendab aktiivse eluea kestvust. Eakate inimeste puhul peaksid kavad sisaldama aeroobseid harjutusi, lihaseid tugevdavaid harjutusi ning vajadusel tasakaalu parandavaid harjutusi. Vastupidiselt noorukite ja näiteks laste korral on oluline hoida füüsilist aktiivsust, et vähendada tõenäosust ülekaalulisusele, diabeedile ning südame-veresoonkonna haigustele.

Lisaks kehalisele aktiivsusele on sama oluline muu elukvaliteet ning eriti toitumine ja selle korrigeerimine. Personaaltreeneril on võimalus inimestele selgitada, miks on elukvaliteedi parandamine nii võrd oluline.


Kui ka Sinus on taoline soov personaaltreenerina muuta elukvaliteet meie ümber pisut paremaks, siis tule registreeri end meie koolitusele! Info leiad SIIT. Järgmine grupp alustab juba veebruaris - ootame Sind!


Siiralt Sinuga,
IntensivePT

Kirsti Vaikla