Eesmärkide seadmine targalt

john-arano-1136867-unsplash.jpg

Eesmärkide seadmine ei küsi sult konkreetset aega. Iga hetk on võimalus uuteks väljakutseteks ning tegudeks. Samuti plaanides, mis puudutab sinu tervist. Eriti just toitumist ja treeningut. Oluline on neid eesmärke seada jätkusuutlikult.


Kirjuta enda jaoks kõik nii lahti kui võimalik

Eesmärke on kergem saavutada väiksemate sammude haaval. Pane kirja enda eesmärgid, mida soovid saavutada, et seejärel panna paika täpsem plaan. Mõtle esimene samm, seejärel teine ning kolmas. Niimoodi liigud sa tasapisi muudkui edasi ning ei anna esimese hetkega alla. Tihti vastasel juhul minnakse suure entusiasmiga peale ja seatakse eesmärgiks kohe käia iga päev trennis, tõsta meeletuid raskusi ning läbipõlemise oht on kiire tekkima.


Järjepidevus viib sihile

Üleöö ei ole võimalik kohe kõiki enda eesmärke saavutada ning seda tuleb mõista. Järjepidevus on üks olulisemaid punkte, mida peaksid järgima. Kui Sul on eesmärk ning siht silme ees, siis tegutse selle nimel pidevalt. Igapäevased väiksed sammud viivad kokkuvõttes sind kaugemale! Miks antakse tihti enda eesmärkide nimel tegutsemise nimel alla? Meil ei jagu piisavalt kannatust!


Eesmärke pead seadma endast lähtuvalt

Me ei saa kuidagi moodi enda eesmärke kellegi teisega omavahel võrrelda. Küll oleme erinevad enda füüsilise hetkeseisundi poolest, samuti eesmärkide ning sihtide osas. Me ei saa kunagi teada, mida ehk on inimene meie kõrval juba teinud selleks, et olla kus hetkel seisab. Küll aga tead sina ennast ja see ongi kõige olulisem. Sina teed oma asja ning liigud enda sihtide poole järk-järgult ja võitude haaval.


Pane end proovile ja vii oma mõtted täide. Pane nad kirja, loo endale silme ette konkreetsem pilt ja sinu teha on neid hakata eesmärgistama ja saavutama!


Siialt Sinuga,
IntensivePT

Kirsti Vaikla