Kuidas hoida kliente suveperioodil

Suvi on traditsiooniliselt see aeg, mil jõusaalide külastajate arv väheneb. Inimesed lähevad puhkusele, sõidavad linnast ära ja naudivad päikest mere ääres. Kuidas hoida oma kliente ka suveperioodil või vähemalt teha nii, et nad Sinu juurde tagasi tuleks?

Pea meeles, et…

Pea meeles, et kliendi hoidmine ei ole vaid pühade- või puhkusteeelne teema. Oma kliendile parima kogemuse pead Sa tagama igal treeningul, pühendudes selle aja jooksul vaid oma kliendile ja tema eesmärkidele. Kui Sinu klient saab treeningutes positiivse kogemuse, kui ta näeb, kuivõrd oluline on regulaarselt treenida ning saab aru, et just tänu Sinule on tal võimalus oma eesmärke saavutada, siis selline klient ei jäta oma treeninguid pooleli.

Inimesed on erinevad

Mõned kliendid tulevad Sinu juurde tagasi, sest näevad, et Sinuga treeningud viivad neid nende eesmärkide suunas. Teiste jaoks on oluline stabiilsus: nad on harjunud Sinu stiili ja meetoditega, võib-olla teil on sõprussuhted tekkinud. Ükskõik, millise kliendiga on tegu, Sinu ülesandeks on pakkuda kliendile kvaliteetse koolitus- ja arenemisprotsessi. Kui oled kliendi jaoks alati olemas, kuulad ja toetad teda, aitad tal järk-järgult eesmärke saavutada ja tunned siirast rõõmu tema arengu üle, siis temast saab päriselt Sinu klient. Just selline klient kirjutab Sulle puhkusest tagasi tulles, et tahab juba jälle trenni teha.

Puhkuse ajal treenimine

Kas klient peaks treenima puhkuse ajal? See on väga individuaalne. On kliente, kes paluvad koostada neile puhkuse ajaks treeningkava, mida on võimalik järgida ka ilma jõusaalita. Samas on selliseid kliente pigem vähem. Enamus läheb puhkusele puhkama, seega ei ole mõtet koormata neid lisaülesannetega. Palju parem on kirjutada neile puhkuselt naasmise kuupäeval, et Sina ootad neid trenni. Selline lähenemine annab kliendile tunde, et tema eest hoolitsetakse.

Sotsiaalmeedia

Tänapäeva elu on raske ette kujutada ilma sotsiaalmeediata. Ole nutikas ja kasuta ka sotsiaalmeediat selleks, et olla oma kliendile toeks. Isegi lihtne pildile “Like” panemine annab Sinu kliendile hea tunde, et Sina jälgid tema tegevusi, et Sinul ei ole ükskõik.

Kui Sina lähed puhkusele

Mida aga teha, kui hoopis Sina lähed puhkama? Sõltuvalt puhkuse pikkusest ja kliendi soovist võib seda lahendada väga erinevalt. Üheks võimaluseks on panna kliendi jaoks kokku kava, mida ta saaks ise järgida. Samuti võid talle pakkuda online treeninguid või suunata teda Sinu puhkuseperioodiks oma kolleegi juurde. Mida Sa ei valiks, hoia oma klientidega kontakti. Sest Sinu klientide kogemus on Sinu eduka karjääri vundamentiks.


IntensivePT koolitab personaaltreenereid Eestis, Rootsis, Soomes ja Islandil - pakkudes põhjalikke teadmisi personaaltreenerina töötamise ning oma personaaltreeneri brändi kasvatamise alustaladel. Loe lisaks koolituse ajakava ning struktuuri kohta https://www.intensivept.ee/koolituste-plaan